nasze komentarze
Wczytywanie
slide 1 slide 2 slide 3

Szybki kontakt

668-300-550

REDCAR

48 612-12-23

REDCAR

604-177-188

Radek

Arek

Wysyłka

35635590

Szymon

Motocykle

49407768

Bartek

Części samochodowe

35635590

Radek

Części samochodowe

2580808
Anuluj wybór

Twój samochód

Regulamin Powrót do strony głównej sklepu

WYSYŁKA LUB ODBIÓR ZAKUPIONEGO TOWARU
1. Zamówiony towar wysyłamy w ciągu jednego do trzech dni roboczych na terenie Polski.
2. Paczki wysyłamy za pobraniem lub po zaksięgowaniu należności na naszym koncie do godziny 15.
3. Poza granice Polski towar wysyłamy tylko i wyłącznie po wpłacie na konto.
4. Szczegóły wysyłki poza granice Polski ustalane są zawsze indywidualnie z klientem.
 5. Części wysyłamy firmą kurierską "InPost" lub Pocztą Polską.
 6. Towar można odebrać osobiście w naszym sklepie RED CAR S.C. znajdującym się w Pionkach pod adresem: PRZED PRZYJAZDEM PROSIMY ZAREZERWOWAĆ TOWAR !!!

RED CAR S.C.
ul. ZWOLEŃSKA 19
26-670 Pionki

ZWROT TOWARU
1. Zwracane części wysyłacie Państwo do nas na własny koszt.
2. Wyjątkiem są sytuacje, w której zostały one źle dobrane na skutek naszej pomyłki (wtedy wymieniamy część na odpowiednią lub zwracamy pieniądze na wskazane przez kupującego konto bankowe.
3. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!!!
4. Zwracany towar nie może nosić śladów montażu oraz musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu z dowodem zakupu.

Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o o chronie praw konsumentów (Dz.U. nr 22, poz. 271) macie Państwo prawo do dokonania zwrotu kupionego u nas towaru, bez względu na przyczynę, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.

W tym czasie towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym
i nienaruszonym opakowaniu oraz nie nosi śladów montażu.

REKLAMACJE
1. Termin rozpatrzenia reklamacji to 21 dni od chwili zgłoszenia.
2. Zgłoszenie reklamacji powinno odbywać się w formie pisemnej.
3. Do zgłoszenia reklamacyjnego należy załączyć:
- dowód zakupu (paragon lub ksero fv),
- dane kupującego,
- dane pojazdu, w którym część była zamontowana (marka, model auta, pojemność silnika, rocznik, numer nadwozia VIN),
- marka oraz numer seryjny zakupionej części,
- data montażu oraz demontażu danej części,
- stan licznika przy montażu i po demontażu wadliwej części,
- dane warsztatu, serwisu w którym została wykonana usługa,
- przyczyna zgłoszenia reklamacji (jaka wada wystąpiła w danej części),
- numer konta, na który dokonamy zwrot należności w przypadku uznania reklamacji

 
Wszystkie towary dostępne w katalogu są objęte gwarancją jakości producenta. Jeżeli nabywcą towaru nie jest konsument, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
 

1. Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez RED CAR S.C., z siedzibą: ul. Zwoleńska 19, 26-670 Pionki, za pośrednictwem sklepu internetowego.

2. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów oraz zamieszczonych zdjęć opatrzonych podpisem "RED CAR" należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie za zgodą właściciela.

3. Informacje zawarte na stronie internetowej sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży towarów.

4. Klient może składać zamówienia w sklepie internetowym przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej.

5. Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów będących przedmiotem zamówienia.

6. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest potwierdzeniem przyjęcia oferty.

7. Na podstawie złożonego zamówienia, Sprzedawca dokonuje weryfikacji dostępności w Sklepie Internetowym zamówionego przez Klienta towaru.

8. W przypadku braku w zamówionego towaru albo braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, gdy zakup towarów od dostawców Sprzedawcy nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sprzedawca poinformuje Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o powstałych okolicznościach.

9. Jeśli realizacja zamówienia okaże się niemożliwa Sprzedawca może zaproponować Klientowi:

- anulowanie całości zamówienia (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z obowiązku realizacji zamówienia)

- anulowanie zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa w racjonalnym terminie (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z realizacji zamówienia w zakresie, w jakim nie jest ona możliwa)

10. W przypadku pozytywnej weryfikacji dostępności towaru, Klient otrzymuje od Sprzedawcy, na adres poczty elektronicznej, informację o przyjęciu przez niego zamówienia do realizacji.

11. Ceny zamieszczone przy danym towarze:

- stanowią ceny brutto (z podatkiem VAT) i określone są w złotych polskich (PLN)

- nie zawierają informacji odnośnie kosztów dostawy, o których Klient jest informowany w osobnym cenniku

12. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia określona jest każdorazowo w „KOSZYKU”, po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy oraz określeniu formy płatności.

13. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

- przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia w Sklepie Internetowym, zaś wysyłka dokonana zostanie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy)

- gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w Punkcie Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia w Sklepie Internetowym, zaś towar wydany zostanie w punkcie Sprzedawcy)

- gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia)

14. Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem wybranego dostawcy, na adres wskazany w formularzu zamówienia.

15. W dniu wysłania towaru przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzającą nadanie przesyłki przez Sprzedawcę. W przypadku odboru osobistego Klient otrzymuje powiadomienie w momencie skompletowania zamówienia.

16. Klient powinien sprawdzić oraz zweryfikować doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika dostawcy.

17. Klient ma prawo żądać od pracownika dostawcy spisania właściwego protokołu w razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki.

18. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.


"Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i polityki cookies."
 

Znajdziesz nas

Facebook Twitter

Nasze aukcje

Allegro
Copyright © RedCar 2012 - 2014