nasze komentarze
Wczytywanie
slide 1 slide 2 slide 3

Szybki kontakt

668-300-550

REDCAR

48 612-12-23

REDCAR

604-177-188

Radek

Arek

Wysyłka

35635590

Szymon

Motocykle

49407768

Bartek

Części samochodowe

35635590

Radek

Części samochodowe

2580808
Anuluj wybór

Twój samochód

PomocPowrót do strony głównej sklepu

Zakupy

Jak szybko znaleźć część?

Zakupy

Bezpieczeństwo danych

Wszelkie dane gromadzone przez redcar24.pl w toku wymiany informacji pomiędzy sklepem, a poszczególnymi Klientami, są poufne i pozostają do wiadomości tylko i wyłącznie obsługi sklepu. Nie udostępniamy danych osobom trzecim. Dane logowania do konta użytkownika są przetrzymywane w naszej bazie w postaci zakodowanej. Rejestracja w naszym sklepie jest równoznaczna ze zgodą na otrzymywanie informacji drogą mailową z adresu sklep@redcar24.pl

Koszty dostawy

Towary wysyłamy na terenie całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka.

Koszty wysyłki:
11zł brutto - Płatność z góry (przelew bankowy)
13 zł brutto - Płatność za pobraniem

Wyjątek stanowi dostawa elementów karoseryjnych!. Są to przesyłki gabarytowe, których wymiary są znacznie większe dlatego w takich przypadkach cena wysyłki może wzrosnąć podwójnie. O takiej sytuacji klient przed wysyłką towaru zostanie poinoformowany.

W dni robocze 98% przesyłek jest dostarczana na drugi dzień. Gdy towar opuści nasz magazyn klient otrzymuje e-maila wraz z numerem listu przewozowego potwierdzając jednocześnie wysyłkę.

Realizacja zamówień

WYSYŁKA LUB ODBIÓR ZAKUPIONEGO TOWARU
1. Zamówiony towar wysyłamy w ciągu jednego do trzech dni roboczych na terenie Polski.
2. Paczki wysyłamy za pobraniem lub po zaksięgowaniu należności na naszym koncie do godziny 15.
3. Poza granice Polski towar wysyłamy tylko i wyłącznie po wpłacie na konto.
4. Szczegóły wysyłki poza granice Polski ustalane są zawsze indywidualnie z klientem.
 5. Części wysyłamy firmą kurierską "SIÓDEMKA" lub Pocztą Polską.
 6. Towar można odebrać osobiście w naszym sklepie RED CAR S.C. znajdującym się w Pionkach pod adresem: PRZED PRZYJAZDEM PROSIMY ZAREZERWOWAĆ TOWAR !!!

RED CAR S.C.
ul. ZWOLEŃSKA 19
26-670 Pionki

Jakość naszych części

Wszystkie towary znajdujące się w naszej ofercie są nowe i nigdy nie były używane. Pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów lub producentów części.W wielu przypadkach są stosowane jako części oryginale w pierwszym montażu samochodów. Okres gwarancji dla poszczególnych części wynosi o 12 do 24 miesięcy.

Dostępność produktów

Każda część posiada swoją określoną ilość na magazynie, stan dodatni oznacza, że można kupować tyle szt. ile wynosi dostępność. Towar mający stan zerowy oznacza, że w chwili obecnej nie jest dostępny, ale prawdopodobnie pojawi się w naszym magazynie w ciągu kilku-kilkunastu dni. Klient ma możliwośc zapytania o produkt poprzez kliknięcie w button "Zapytaj o produkt".



Jak kupować?

Sklep internetowy redcar24.pl oferuje Ci szeroki wybór części dla Twojego pojazdu. Większość części dostępnych od ręki z dostawą w ciągu 24h.

Najlepszą formą zamówienia jest kupowanie z poziomu konta użytkownika. Rejestrując się uprzednio w naszym sklepie. Dzięki temu masz możliwość przechowywania dowolnej ilości produktów w koszyku tak długo jak zechcesz. Ponadto W każdej chwili możesz sprawdzić listę swoich zamówień oraz skorzystać z rabatu, które dotyczą stałych klientów posiadających konta. Dla zarejestrowanych użytkowników udostępniliśmy dodatkowo super-wygodny formularz kontaktowy. W godzinach pracy na maile odpowiadamy w szybkim czasie.

Przyjmujemy także zamówienia telefonicznie 604-177-188, 668-300-550, (48) 612 12 23 oraz mailowo sklep@redcar24.pl

Gdzie moja przesyłka

Dokładamy wszelkich starań aby wszystkie przesyłki były realizowane na bieżąco. Gdy towar opuści nasz magazyn klient na podany adres e-mail podczas rejestracji dostaje numer listu przewozowego. Szczegółowe informacje na temat śledzenia przesyłki można uzyskać tutaj podając dziewięciocyfrowy numer listu przewozowego.

Dowód zakupu

W przypadku osób prywatnych standardowo do każdej paczki dołączony zostaje paragon fiskalny, który stanowi dowód zakupu. Dla firm jako dokument sprzedaży wystawiamy FAKTURE-VAT.

Uszkodzony towar, co zrobić?

Każdy towar zanim zostanie spakowany jest sprawdzany przez nas. Wysyłamy tylko i wyłącznie towary nowe i nie posiadające uszkodzeń. Przesyłki są pakowane starannie by zapobiec uszkodzeniu. Gdy okaże sie, że przesyłka została uszkodzona prawdopodobnie winowajcą jest firma kurierska dlatego w obecności kuriera należy sporządzić protokół reklamacyjny. Kurier posiada go przy sobie. Dokument ten jest podstawą do wystąpienia o zwrot pieniędzy.

Wymiana towaru

Każdy kupujący ma możliwość w ciągu do 10 dni od dnia złożenia zamówienia rezygnacji z towarua bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W tym przypadku koszty wysyłki pokrywa kupujący. Towar nie może zawierać wad oraz nie może być używany.Ponadto powinien zostać zapakowany w taki sposób jak uprzednio gdy dotarł do obiorcy. Gdy przesyłka wróci na nasz magazyn następuje zwrot pieniędzy rachunek bankowy podany przez klienta.

Wysyłka

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem poczty polskiej oraz firmy kurierskiej Siódemka. Nie zarabiamy dodatkowo na tej usłudze. Z racji iż Poczta często wysyła paczki z opóźnieniem zdecydowanie polecamy wysyłkę formą kurierską. Nie ma możliwości wysyłki przez inną firmę niż Siódemka, ponieważ z tą firmą mamy podpisaną umowę.

Płatności

W chwili obecnej jedyne formy płatności to przelew zewnętrzny pochodzący z konta bankowego klienta lub płatność gotówkowa przy odbiorze. W krótce udostępnimy dla naszych klientów płatności elektroniczne za pośrednictwem platformy platnosci.pl Będzie ona obejmować 22 banki oraz płatności kartą VISA i MASTERCARD :-)

Jak szybko znaleźć część?

etest

Znajdziesz nas

Facebook Twitter

Nasze aukcje

Allegro
Copyright © RedCar 2012 - 2014